2012. szeptember 12., szerda

Dekupázs - decoupage a múltból

Ilyesmit is kipróbáltam...
Emlékszem megláttam a szalvétát, és tudtam valami különlegeset kell készítenem. Így elkészült a doboz, amit a végén lelakkoztam, igazán tartós lett. :) Kb. 7 éve készült.







Imádom a gyertyákat, ezért speciálisan erre a célra készített ragasztóval tettem fel a szalvétát, és hozzá készítettem gyufát is. Ajándékba készült. A végén gyertyalakkal is lefedtem. Remélem jól emlékszem a nevére. Kb. 7 éve készült.



A másik nagy szerelmem a napraforgó, érdekes, hogy még nem horgoltam, de már a minta meg van. :)
Kis ékszeres doboz. Ez is kb. 7 éve készült.



Poháralátétek, szándékosan más szalvétával, így nem keverjük össze a poharakat, ha vendégek jönnek. :)
szintén 7 éve.



Jött egy olyan ötlet is, hogy a sok hirdető újságnak kellene valami egyszerű megoldás, így egy irattartót feltuningoltam. íme a végeredmény. :)




Papír zsebkendő tartó. Egy kis repesztő lakk, szalvéta, és a végén lakk. Igen tartós. :) Talán ez is 7 éve. :)



Készült: kb. 2005-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése